Johnny Kapahala: Back On Board
Johnny Kapahala återvänder till Hawaii då hans farfar, den legendariska Johnny Tsunami, ska gifta sig. Men i stället för att surfa medan han är i stan, har Johnny händerna fulla med att hålla ett öga på "farbror Chris," sin farfars fästmös 12-åriga son.