King Tut In Color
Hundra år efter världens största arkeologiska fynd av Tutankhamuns grav hittades, kan vi nu uppleva det igen och ännu en gång häpnas i färg. Tack vare den senaste färgläggningstekniken som använder historisk forskning för att ge liv åt Howard Carters Egypten.