Zombi-Thon med Familjen Green i storstan
Familjen Green samlas för att fira trilogin av ZOMBIES-filmmusikaler med en ny special med ZOMBIES-tema. Showen tar en vändning när Farmor lurar ZOMBIES-stjärnorna Milo Manheim och Meg Donnelly att fira med dem!