Inside Beverly Hills - The Land Of The Rich and Famous
Inside Beverly Hills avslöjar en ny sida av det världsberömda hemmet och lekplatsen för de rika, vackra och väldigt, väldigt kända. Få en titt in i ett samhälle som definieras av pengar, lyxlivsstil och status. Möt entreprenörer, fastighetsmäklare, stylister och designers som tillgodoser alla Hollywoodstjärnornas infall, superinfluencers på sociala medier, aristokrater och miljonärer som har gjort sina förmögenheter i Beverly Hills.