What the Farmer Doesn’t Know
I "What the Farmer Doesn't Know" serverar kockar bondefamiljer något annat än det traditionella holländska köket. Bondens kök tas över av kockar från andra kulturer. De lagar surinamesisk roti, japansk teriyaki och marockansk tajine. Kommer kockarna att vidga böndernas kulinariska horisonter? Eller kommer familjerna att hålla sig till sin traditionella potatis, kött och grönsaker?