Little Baby Bum
Little Baby Bum är ett roligt utbildningsprogram för barn innehållande klassiska och nya barnvisor. Med sina vänner och familj upplever 6-åriga Mia världen runt omkring henne genom sång och ibland även lite magi. En värld där djur kan dansa, bussar är vänner och regniga dagar aldrig är tråkiga.
Barn älskar att sjunga och dansa med Mia, lille Max och en rolig blandning av djur, fordon och mänskliga vänner. Genom magin i rytm och rim väcks deras värld till liv.