Because We Forget Everything
M är mysterieförfattare och har varit ihop med F i fem år men hon har varit försvunnen sedan Halloween. När en kvinna dyker upp och säger sig vara hennes syster börjar M leta efter sin flickvän. De människor han möter längs vägen beskriver en kvinna som är väldigt annorlunda den F som han känt.
M är en mysterieförfattare och har en flickvän sedan fem år som heter F. Efter några hektiska veckor tappar han kontakten med henne. En kvinna som påstår sig vara hennes syster avslöjar att hans flickvän har varit försvunnen sedan Halloween. M börjar leta efter flickvännen men personerna han träffar på vägen beskriver en kvinna som är väldigt annorlunda den F som han kände. Dessutom börjar hans eget lugna liv förändras när hans sökande drar in honom i andras problem.