Hur man blir bäst på allt
”Hur man blir bäst på allt” är en show som hjälper oss dödliga att bli supermänniskor genom att visa hur man vinner på allt. Serien utforskar hur vetenskap ligger bakom nästan varenda fysisk sak som sker i vår vardag, våra misslyckanden och viktigare än så, våra framgångar.
”Hur man blir bäst på allt” är en show som hjälper oss dödliga att bli supermänniskor genom att visa hur man vinner på allt. Serien utforskar hur vetenskap ligger bakom nästan varenda fysisk sak som sker i vår vardag, våra misslyckanden och viktigare än så, våra framgångar. Med uttömmande, och ibland uttröttande, demonstrationer och kontrollerade test, analyserar denna serie vinnande tekniker, försöker sig på otroliga stunts och tar hjälp av experter.