Donna Hay Christmas
Donna Hay visar hur vi kan skapa det mest spektakulära firandet i sin nya serie i fyra delar, Donna Hays Jul. Donna delar med sig av sina bästa tidsbesparingar och fuskmetoder för att skapa egen julmagi. Från omgjorda festliga huvudrätter som den ultimata glaserade skinkan till fantastiska efterrätter som hennes egen pavlova.
Donna Hay delar med sig av sina favorittips och tricks för ultimata festligheter i sin nya serie i fyra delar, Donna Hays Jul. Från den perfekt glaserade skinkan till en spektakulär pavlova visar Donna oss hur man behärskar sina bästa tidsbesparande tips och dekorationsidéer för att kunna maximera den tid man tillbringar med familj och vänner. Läckra gåvor, en twist på nostalgiska klassiker och utmanare till dina nya festfavoriter samlas och skapar ett julfirande du aldrig tidigare upplevt.