Snel met Miljuschka: Kerst
I 'Snel met Miljuschka - Christmas' hjälper Miljuschka er att laga de godaste maträtterna på kort tid, särskilt till högtiderna. Det är precis den tiden på året som man vill ställa något speciellt på bordet, men inte tillbringa hela kvällarna i köket. Därför ger Miljuschka er inspiration och tips till de vackraste och godaste, men i hemlighet väldigt lättlagade, maträtterna.
I 'Snel met Miljuschka - Christmas' hjälper Miljuschka er att laga de godaste maträtterna på kort tid, särskilt till högtiderna. Det är precis den tiden på året som man vill ställa något speciellt på bordet, men inte tillbringa hela kvällarna i köket. Därför ger Miljuschka er inspiration och tips till de vackraste och godaste, men i hemlighet väldigt lättlagade, maträtterna. Så att du får tillräckligt med tid att avnjuta måltiderna med vänner och familj!