Eveline's Asian Favourites
I "Eveline's Asian Favourites" visar Eveline att det inte behöver vara svårt att laga utsökta asiatiska rätter! Eveline förklarar steg för steg hur man snabbt och enkelt tillagar hennes favoriter. Varje avsnitt fokuserar på ett nytt kök. Blir det indiskt, japanskt, kinesiskt, thailändskt eller koreanskt idag? En sak är säker: alla recept är fantastiskt goda!
I "Eveline's Asian Favourites" visar Eveline Wu att det inte alls behöver vara svårt att laga utsökta asiatiska rätter!
Eveline Wu är kock och ägare till åtta restauranger. I varje avsnitt visar hon hur man lagar hennes asiatiska favoriträtter hemma. Steg för steg förklarar hon hur man snabbt och enkelt förbereder en utsökt måltid. Och varje gång är det ett nytt kök som presenteras. Är det indiskt, japanskt, kinesiskt, thailändskt eller kanske koreanskt? Alla recept är fantastiskt goda. Smaklig måltid!