Eveline's Asian Streetfood
I Evelines Asian Streetfood visar Eveline Wu oss hur man tillagar de mest utsökta asiatiska rätterna på mindre än 15 minuter. Hon förklarar i detalj hur du snabbt och enkelt kan sätta något gott på bordet. Varje avsnitt bjuder på olika teman, vilket låter oss upptäcka gatumat från hela världen.
I Evelines Asian Streetfood visar Eveline Wu, kock och ägare av åtta restauranger, hur man tillagar de mest utsökta asiatiska rätterna på mindre än 15 minuter i hemmet. Hon förklarar i detalj hur du snabbt och enkelt kan sätta något nytt och gott på bordet. I varje avsnitt väljer hon ett nytt tema på rätterna, vilket låter oss upptäcka ny gatumat från hela världen och visar hur du själv kan laga samma rätt hemma.