Every Day Fry-Day
Ungefär sextio procent av de holländska hushållen har en airfryer, men de flesta använder apparaten bara för pommes frites och kroketter. Det är synd, för det finns så mycket mer du kan göra med den! Det är därför Danny Jansen visar hur mångsidig denna mini-varmluftsugn är i Every day Fry-day.
Ungefär sextio procent av de holländska hushållen äger en airfryer, men de flesta använder apparaten bara för pommes frites och kroketter. Det är synd, för det finns så mycket mer man kan göra med den! Det är därför Danny Jansen visar hur mångsidig denna mini-varmluftsugn är i Every day Fry-day. Kompletta måltider som risotto, babi pangang med kryddiga bönor, lasagne, lax med grönsaker, entrecote och utsökt potatis, och utmärkta frukostar och desserter som tarte tatin och smulpaj kan alla trollas fram i airfryern. Man kan hoppa över de färdiga mellanmålen i snabbköpens frysar från och med nu, för varje fredag eftermiddag tar Danny emot en speciell gäst i sitt kök för att tillsammans göra en snacksbricka som inte bara ser lockande ut, utan också smakar otroligt gott! Från och med nu kommer airfryern att ha en speciell plats i ditt kök, eftersom: Every day Fry-day!