India from Above
India From Above är en dokumentär i två delar om en nation och dess folk. Från luften upplever vi det största religiösa mötet i världen, ett enormt solkraftsverk, en av de högsta ultramaratonen i världen, en flytande civilisation, en kratersjö och en 40 miljoner år gammal monsun som ger liv åt en nation.