Jonas
Kevin, Joe och Nick är berömda rockstjärnor som försöker leva normala liv. Medan de flesta i skolan är vana vid deras berömmelse skriker vissa – som den energiska/smågalna Macy – så fort hon ser dem.
Kevin, Joe och Nick är rockstjärnor som försöker leva normala liv – som givetvis är allt annat än vanliga. Medan de flesta i skolan är vana vid deras berömmelse skriker vissa, som den energiska och lätt galna Macy, så fort hon ser dem. Även om de måste bära sina skoluniformer skapar deras stylist Stella kläder som tål att fansen sliter och drar i dem. Utanför skolan bär de förklädnader och bor tillsammans sin far och manager, Tom. Trots kändisskapet måste de hantera livet och dess problem. Även om de retas med varandra håller de ihop och hjälper varandra – och lyckas finna tid att sjunga lite.