Lekdags med valpvänner
Vad gör Bingo och Rolly när de inte är på uppdrag? De leker, såklart! Häng med Bingo, Rolly, Hissy och deras vänner när de leker lekar och har kul! Skratta och lek med Valpvännerna och alla deras vänner!