Star Wars: Tales Of The Empire
En resa i sex avsnitt in i det fasliga galaktiska imperiet genom ögonen på två krigare på avvikande vägar och som utspelar sig under olika perioder. Efter att ha förlorat allt styr unga Morgan Elsbeth den växande kejserliga världen mot hämndens väg, medan den tidigare jedin Barriss Offee gör vad hon måste för att överleva en galax i snabb förändring. Valen de gör bestämmer deras öden.