Absolutely Fabulous: The Movie
Onları Londra'nın sevilenleri yapan ışıltı ve ihtişamı hâlâ yansıtan Edina Monsoon ve Patsy Stone, her zamankinden daha muhteşemler.
Eddy ve Patsy geri döndü! Londra'da dolaşırken hâlâ parıltılı ve çekici olan sevgili ayyaşlar, Kate Moss'u yanlışlıkla öldürmekle suçlandıklarında kendilerini, bir medya fırtınasının içinde bulurlar. Jon Hamm, Kate Moss ve çok daha fazlası dahil olmak üzere düzinelerce ünlünün küçük roller aldığı bu çılgın oyun çok eğlenceli, tatlım!