Amazon Görevi
Amazon'da hayata su yön verir ve yunuslar ağaçların arasında uçar. Kaşifler, bu temel ve büyüleyici kaynağın nabzını tutuyor.
National Geographic Kaşifleri, kudretli Amazon'un buz gibi kaynağından Karayipler'e kadar uzanan tatlı su akıntısına kadar gezegenin temel ve sonsuz büyüleyici kaynaklarından birinin nabzını ölçmek için çığır açan araştırmalar yapar. Eşsiz mangrov ormanlarından pembe nehir yunuslarının sağlığına ve And ayılarının göçüne kadar olan önemli sorunlar, bir o kadar umut verici çözümlerle karşılanır.