Batık Gemi Endurance
Antarktika kaşifi Ernest Shackleton, buzullar arasında gemilerini kaybettikten sonra mürettebatını bir yıldan fazla bir süre hayatta tutarak liderlik ve azmin efsanevi bir örneğini sergiledi. Yüz yıl sonra, bir keşif ekibi batık gemiyi bulmak için yola çıkıyor. Ortak azim ve kararlılıkla sürdürülen dönüm noktası niteliğindeki seferler, tarihin en büyük hayatta kalma hikayelerinden birini ve insan ruhunun gücünü gösteriyor.