Candleshoe
Sahtekâr bir korsanın, yüzyıllar önce İspanyol altınlarından oluşan bir servet sakladığı, görkemli bir İngiliz malikanesi olan Candleshoe’ya hoş geldiniz. İşte genç yetim Casey (Ödüllü aktris Jodie Foster) ve kurnaz bir dolandırıcının (Leo McKern) bulmaya kararlı olduğu şey, bu altınlardır. Ama önce, Candleshoe'nun dul sahibini, kendisinin uzun zamandır kayıp olan torunu olduğuna inandırmalıdır! Casey zaman içerisinde, Candleshoe'da daha da büyük bir hazine olabileceğini keşfeder-- mutlu bir ailenin sevgisi. Bu esprili ve yürek ısıtan macerada Foster’a, efsanevi yıldızlar David Niven ve Helen Hayes de katılıyor!