The Apple Dumpling Gang
Serseri bir bekâra üç genç yetim miras kalınca komedi başlar. Gençler kocaman bir altın külçesi bulduktan sonra, açgözlü kasaba halkını savuşturmak zorunda kalınca bir altın soygununu sahnelemek için beceriksiz haydutlarla güçlerini birleştirir.
Siper alın! Don Knotts ve Tim Conway, iki metreden koca bir ahırı bile vurmayı beceremeyen Vahşi Batı haydutlarıdır ama sizi güldürmeyi çok iyi becerecekler! Serseri bir bekâra (Bill Bixby) üç genç yetim miras kalınca komedi başlar. Gençler kocaman bir altın külçesi bulduktan sonra, açgözlü kasaba halkını savuşturmak zorunda kalınca bir altın soygununu sahnelemek için beceriksiz haydutlarla güçlerini birleştirir. Ancak keskin nişancılardan oluşan bir çeteyle aynı amaca doğru ilerlediklerinden habersizlerdir! Amacınız iyi vakit geçirmekse, buyurun The Apple Dumpling Gang ile yollara koyulun!