The Computer Wore Tennis Shoes
Yakışıklı ama beceriksiz Medfield Koleji öğrencisi Dexter Riley (Kurt Russell), bir bilgisayar talihsizliği sonucu yarım akıllılıktan zahmetsizce bir dehaya dönüşür ve yanlışlıkla Çok Fazla Şey Bilen Bilgisayar olur. Kumarbazlar, gangsterler ve açgözlü üniversite dekanları, bilgisayar benzeri beyninin kontrolü savaşmaya başlar. Özellikle Dexter umursamaz şekilde çetenin sırlarını açık etmeye başlayınca!