Disney’de Bir Gün
Disney'in kalıcı büyüsünün ardındaki on inanılmaz insanın hayret ve ilham verici kişisel hikayelerini keşfedin. Bu belgeselde CEO Bob Iger'in gözünden, efsanevi bir animatör, yeni nesil Imagineers'a liderlik eden kadın ve GMA'dan Robin Roberts da dahil olmak üzere her konu, onların benzersiz yolculuğuna samimi şekilde bakabilmek adına gün boyunca takip edilmektedir. Sterling K. Brown tarafından anlatılmıştır.
Disney'de Bir Gün, Disney'in kalıcı büyüsünün ardındaki on inanılmaz insanın hayret ve ilham verici kişisel hikayelerinin anlatıldığı uzun metrajlı bir belgeseldir. Bu belgeselde CEO Bob Iger'in gözünden, efsanevi bir animatör, yeni nesil Imagineers'a liderlik eden kadın ve GMA'dan Robin Roberts da dahil olmak üzere her konu, onların benzersiz yolculuğuna samimi şekilde bakabilmek adına gün boyunca takip edilmektedir. Aynı zamanda Disney denince akla gelen yaratıcılığı, yeniliği ve mükemmelliği sürdürmek için hissettikleri özveri ve sorumluluğa bir pencere açılmaktadır. İster Aslan Kral'ın ilk İspanyol yapımını Madrid'deki izleyiciler için hayata geçirmek ister gezegenimizin nesli tükenmekte olan vahşi yaşam türlerini korumak olsun, ekipteki herkes biraz Disney büyüsü katarak dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için uğraşmaktadır. Sterling K. Brown tarafından anlatılmıştır.