Disney Family Sundays
Olağanüstü zanaatkar Amber Kemp-Gerstel, Disney-temalı Kendin Yap projelerinin anlatıldığı bir seride genç ailelerle el işi tutkusunu paylaşıyor. Her bölüm sevilen farklı bir Disney etkinliğinin konu olduğu, ailelerin bir ekip olarak inşa etmeleri için tasarlanan benzersiz el işleri yapılıyor. Amber, Disney'i her aile için bu kadar özel yapan şeyi keşfederken, takip etmesi kolay bir süreçte ailelere aşama aşama rehberlik ediyor.
Olağanüstü zanaatkar Amber Kemp-Gerstel, Disney-temalı Kendin Yap projelerinin anlatıldığı bir seride genç ailelerle el işi tutkusunu paylaşıyor. Her bölüm sevilen farklı bir Disney etkinliğinin konu olduğu, ailelerin bir ekip olarak inşa etmeleri için tasarlanan benzersiz el işleri yapılıyor. Amber, Disney'i her aile için bu kadar özel yapan şeyi keşfederken, ailelere pratik el işi ipuçları vererek takip etmesi kolay bir süreçte onlara aşama aşama rehberlik ediyor. Ebeveynler ve çocuklar, en sevdikleri Disney karakterleriyle eğlenerek ellerini kirletiyor. Ayrıca izleyicilere bu el işlerini evlerinde kendi aileleriyle birlikte yapmaları için ilham veriliyor.