D.I.Y. Duck
Vakvak geri döndü! Ünlü animasyoncu Mark Henn'in yönettiği bu yepyeni kısa filmde Donald Duck başroldedir. Donald bir ampulü değiştirmek için kolları sıvadığında, birbiri ardına engeller ve zorluklarla karşılaşır. Zararı kontrol etme çabaları giderek artan hayal kırıklığı ve komik bir kaosa yol açar.
Vakvak geri döndü! Donald Duck, ünlü animatör ve Disney Efsanesi Mark Henn'in (Ariel, Belle, Jasmine, Genç Simba, Mulan ve Tiana gibi sevilen karakterlerin denetmeni) yönettiği bu yepyeni kısa filmde başroldedir. Donald, bir ampulün değiştirilmesiyle başlayan ve hızla bir dizi komik felakete dönüşen bazı “D.I.Y.” ev onarımlarında şansını dener. İşler kontrolden çıkıp patlamayla sonuçlanan bir finale doğru giderken Donald'ın öfkesi alevlenir ve hayal kırıklığı artar. Donald Duck ilk kez 1934 yapımı “The Wise Little Hen” adlı kısa filmde ekrana gelmiştir ve son olarak 1961 yapımı “The Litterbug” adlı kısa filmde rol almıştır. O zamandan bu yana “Who Framed Roger Rabbit” ve Disney'in 2023 yapımı kısa filmi “Once Upon a Studio”da dikkat çekici performanslar sergilemiştir.