Out on a Limb
Ağaç uzmanı Donald Duck, ilgilendiği ağaçta Chip ile Dale'in meşe palamudu depoladığını görünce, yaramaz sincap ikilisiyle zeka yarışına girer. Donald, katran dolu kovasıyla ve sincapların kuş sandığı dal budama makasıyla, sincapların başına bela açar. Ancak, Chip ile Dale dizginleri ele geçirir ve Donald hayatının şokunu yaşar.