Donald Duck'ın Gençlik Çeşmesi
Yeğenleriyle seyahat ederken, Donald "gençlik çeşmesi"nde durur ve çocukları kandırarak onun yeniden bebek olduğunu düşünmelerini sağlar. Ancak saldırgan bir anne timsah ve yavrularına bulaşır ve yeğenleriyle oradan bir çıkış bulmak zorunda kalır.