Flying Jalopy
Donald Duck, hilekâr sahibi Ben Buzzard'dan kullanılmış bir uçak satın alır ve Ben'i bir kaza durumunda hak sahibi yapmak için masum ördeği kandırır. Ben daha sonra Donald'ı pervasız bir uçuşa yönlendirir, uçağın düşmesini sağlamaya çalışır, böylece Donald'ın talihsizliğinden bir servet toplar.