French Connection II
Sert bir New York polisi olan Popeye Doyle, uluslararası bir uyuşturucu satıcısının amansız arayışına devam etmek için Marsilya'ya gider.
Gene Hackman, bu büyük beğeni toplayan aksiyon filminde, ikonik rolü etkileyici dedektif Popeye Doyle yeniden canlandırıyor. Marsilya'da eroin tacirlerinin peşindeyken, Doyle kaçırılır ve kendisi gibi bağımlı olmaya zorlanır. Ancak Popeye son derece kararlıdır ve sonunda serbest kaldığında, acı veren bir uyuşturucu bırakma sürecine girer ve ölümcül uyuşturucu baronu (Fernando Rey) arayışına devam eder.