Gemiden Uzakta
Michael'ın kuzenine lüks bir yatta iyi vakit geçirtmek için büyük planları vardır. Fakat kiraladığı yatın aslında yıkık dökük bir balıkçı teknesi olduğu ortaya çıkar. Modern korsanlar onların peşine düşünce oğlanlar ve kaptan gemiyi terk ederler ve korsanlar onları bir adada mahsur bırakır. Evlerine geri dönmek için birlikte çalışabilecekler mi?
Avustralya kıyısında eğlence dolu bir mavi yolculuk için özel yat kiralayan Michael ve kuzeninin birinci sınıf macerası… Ta ki "yat"ın yıık dökük ve paslı bir bir balıkçı teknesi olduğu ortaya çıkana dek. Modern korsanlar tarafından takip edildiklerini anlayınca, tek şeçenekleri teknenin kaptanı ile tekneyi terk etmektir. Evdeki konfor olmadan bir adada mahsur kalan üç kazazede hayatta kalmak ve kurtarılmak için birlikte çalışmak zorundadırlar.