Guess Who
Theresa, nişanlısı Simon Green'i annesiyle babasının 25. evlilik yıl dönümünde eve getirirken küçük bir detayı söylemeyi unutur: Nişanlısı beyazdır. Kızının nişanını bozmaya kararlı olan Percy Jones’un yaptıkları, babaların her zaman haklı olmadığını kanıtlar.
Theresa, nişanlısı Simon Green'i annesiyle babasının 25. evlilik yıl dönümünde eve getirirken küçük bir detayı söylemeyi unutur: Nişanlısı beyazdır. Kızının nişanını bozmaya kararlı olan Percy Jones, müstakbel damadının kredi notunu araştırmaktan gece vakti onu bodruma kilitlemeye kadar, Simon'ın kendini farklı hissetmesi için elinden gelen her şeyi yapar. Ancak Percy, Simon'ın en utanç verici sırrını neşeyle ifşa ettiğinde bir dizi komik sorun baş gösterir ve Percy Jones gibi bir baba söz konusu olduğunda babaların her zaman haklı olmadığı kanıtlanmış olur.