Herbie Goes Bananas
Herbie’nin bir otomobil yarışı için Puerto Vallarta’dan Brezilya’ya nakliyesi sırasında, Herbie’nin bagajına saklanan bir kaçak yolcu işleri karıştırır. Bu yolcu, kendisini takip eden bir suçludan İnka hazinelerinin haritasını çalan bir yetimdir.
Herkesin en sevdiği “sevgi böceği”, uluslararası üne sahip Herbie, Orta Amerika’nın egzotik yerlerinde geçen bu aksiyon ve komedi dolu macerasında kendine özgü karizmasını ve mizah anlayışını gösteriyor. Herbie’nin iki yeni sahibiyle birlikte Rio de Janeiro’daki Grande Premio rallisi için denize açılmasıyla birlikte eğlence başlıyor. Bu yolda, kaçakçılar onları engellemeye çalışır, minik bir kapkaççı onlara musallat olur ve öfkeli bir boğanın azabına uğrarlar!