İsviçreli Robinson Ailesi
Edebiyat klasiği Robinson Ailesi'nin beyaz perdedeki bu uyarlamasında, Güney Denizleri'nin nefes kesen manzarası, yüzlerce egzotik hayvan ve hain korsanlar yer alıyor. Bu kahramanlık öyküsü, Robinson ailesinin ıssız bir adada mahsur kalmasının ardından gösterdiği kahramanlıkları anlatıyor. Takım çalışması ve zekalarını kullanarak, doğanın engellerini aşarak yeni evlerini "uygar" bir toplum haline getiriyorlar. Ancak asıl sorunları amansız korsanların Robinson'ların yeni cennetlerini yok etmeye çalışması ile başlıyor. Bu unutulmaz filmde heyecan, romantizm ve eğlenceyi bir arada bulacaksınız!