İsviçreli Robinson Ailesi
Şiddetli fırtına yüzünden gemileri alabora olan Robinson ailesi, sığındıkları ıssız adada, kendilerine bir ev yapabilmek için uğraşır. Ancak bir grup acımasız korsan, derme çatma cennetlerini yok etme tehdidi savurunca, aileyi çok büyük bir zorluk beklemektedir.