Titanik'e Dönüş
Titanik dosyalarına 15 yıldır yapılan ilk insanlı dalışlarla geri dönüyoruz. Yeni görüntüler yeni oluşan çürümeleri gözler önüne seriyor ve geminin geleceğine ışık tutuyor.
Titanik dosyalarına 15 yıldır yapılan ilk insanlı dalışlarla geri dönüyoruz. Uzmanlardan oluşan bir ekip, geminin çürüme hızını analiz etmek ve ilk 4K görüntülerini yakalamak için özel donanımlı bir denizaltı kullanacak. Titanic'in sembolik hikâyelerine yeni bir ışık tutmak, Titanik'in geleceğini tahmin etmek ve deniz tabanına deneysel bir platform bırakmak için batığın şu ana kadarki en gerçeğe yakın modelini inşa edecekler.