Just Love and a Thousand Songs
Violetta'nın yayınlanmasının 10. yıldönümünde Tini, eski oyuncu arkadaşlarıyla bir araya gelerek hayranlarına samimi, benzersiz ve unutulmaz bir gösteri sundu. Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese ve Mercedes Lambre, dizinin beş şarkısının yeni versiyonlarıyla izleyicilere unutulmaz bir gece yaşattı.
Violetta'nın çıkışının 10. yıldönümünde Tini, eski oyuncu arkadaşlarıyla bir araya gelerek hayranlarına samimi, benzersiz ve unutulmaz bir gösteri sundu. Buenos Aires'teki sofistike Astor Piazzolla tiyatrosu, Tini, Jorge Blanco, Candelaria Molfese ve Mercedes Lambre'nin yeniden buluşması ve seyircilerin gösterinin beş şarkısının yeni versiyonlarının ritmiyle hareket etmesi için mükemmel bir zemin oluşturdu. Seçilmiş bir grup hayran nostaljiyi, eğlenceli anekdotları ve idollerinin anılarını paylaştı.