Kayıp Adanın Köpekbalıkları
Deniz çevrebilimcisi Dr. Enric Sala liderliğindeki bir kaşif ekibi, Güney Pasifikteki Pitcairn Adaları’nın denizini ve arazisini keşfetmek üzere yola çıkıyorlar. İsyancı denizcilerin eline geçen bu gizemli adalar, yaşamla ve kıyıların vahşi yırtıcılarıyla – köpekbalıklarıyla – dolu bir deniz ekosisteminin olduğu geçmişe bir kapı açabilir.