Köpekbalığı Cennetine Yolculuk
National Geographic kâşifi Dr. Enric Sala liderliğindeki bilim adamlarından oluşan bir ekip, el değmemiş mercan resiflerini ve oralarda yaşayan köpekbalığı nüfusunu keşfetmek için, Güney Pasifik'te bulunan Tahiti yakınlarındaki beş uzak adaya seyahat ediyor. Deniz koruma alanı yaratma umuduyla, güçlü dalgalar, pürüzlü resifler ve uzak bir çöl adasında mahsur kalmak gibi bir dizi zorlukla karşı karşıyalar.