Kritik Görev: Umut Denizi
ABD milli parklar sisteminin 100. yılında, sevilen deniz bilimci Sylvia Earle, okyanus dostu 'mavi parklar' kurulması konusunda yeni nesle ilham vermek için işe koyuluyor. Sylvia ve kendini denize adamış çevreciler, Nat Geo fotoğrafçısı Brian Skerry'nin de yardımıyla, mavi derinlikleri keşfetmek için tüm yıl sürecek bir arayışa giriyorlar.