Koca Bebek Joe
4,5 metrelik bir goril olan Joe'nun huzurlu yaşamı kaçak avcılar tarafından yok edildiğinde, dostu Jill ve zoolog Gregg masum arkadaşlarını kurtarır ve onu Kaliforniya'da bir hayvan koruma tesisine yerleştirir. Ancak Joe'nun güvenliği, acımasız bir avcı peşine düştüğünde yeniden tehlikeye girer.
Efsanevi Joe 4,5 metrelik oyuncu ve zeki bir gorildir. O ve hayat boyu dostu olan Jill Young (Charlize Theron) Orta Afrika'nın uzak dağlarında beraber büyümüşlerdir. Joe'nun huzurlu yaşamı kaçak avcılar tarafından yok edildiğinde dostu Jill ve zoolog Gregg, masum arkadaşlarını kurtarır ve onu Kaliforniya'da bir hayvan koruma tesisine yerleştirir.Ancak Joe'nun güvenliği kısa sürede yeniden tehlikeye girer. Artık bir mit olmayan Joe'nun namı, onu geçmişinden gelen bir düşmanının hedefi hâline getirir -- Dev Joe'yu yakalamak için her şeyi yapacak acımasız bir avcının. Tütün kullanımı içerir.