Köpekbalıklarının Süper Gücü
İki uzman, köpek balıklarının en iyi bilinen süper güçlerini, hızlarını ve çene kuvvetlerini incelemek için sıra dışı işlere kalkışıyorlar.
Uzmanlardan oluşan iki ekip köpek balıklarının en iyi bilinen süper güçlerini, hızlarını ve çene kuvvetlerini incelemek için sıra dışı işlere kalkışıyorlar. Andy Casagrande dünyanın en hızlı köpek balığının azami süratini tespit etmeye çalışırken Kaliforniya'da yarış başlıyor. Bahamalar'daysa Brocq Maxey köpek balıklarının çene kuvvetini araştırmak için onlara çoğu kişiden daha fazla yaklaşıyor.