Sular Çekilince: Bermuda Şeytan Üçgeni
Bu bir saatlik özel yapımda, National Geographic Channel, efsanevi üçgenin altında ne olduğunu görmek için suyu tahliye ederek bölgenin korkunç ününü keşfediyor. Gelişmiş sonar araştırmalarıyla elde edilen verilerin yardımıyla, Bermuda Şeytan Üçgeni’nin altında okyanus zemininin nasıl göründüğünü görün.