Sular Çekilince: İkinci Dünya Savaşı
2. Dünya Savaşı, denizde çok sayıda gemi ve yaşam kaybına neden oldu. Yeni deniz altı araştırmaları ve 3 boyutlu görüntüleme, suların "boşaltılmasını” ve bu batık su enkazlarının ayrıntılı olarak incelenmesini mümkün kılıyor. Pearl Harbor’ın sığ sularındaki USS Arizona’dan, 3 mil dipteki Nazi süper gemisi Bismarck’a ve Müttefiklerin piyade gemisi Lepoldville’e uzun süredir derinlerde yatan sırlar açığa çıkıyor.