LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles - Raid on Coruscant
Luke Skywalker, İmparatorluğun saldırılarını durdurmanın tek bir yolu olduğunun farkındadır: Holokronları geri getirmek için Coruscant’a yapılacak cesur bir saldırı.