LEGO Star Wars: The New Yoda Chronicles – Race for the Holocrons
Obi-Wan, Luke’a Jedi Holokronlarının varlığından bahseder ve onu, tüm bu yıllar boyunca saklandıkları Tatooine’e gitmeye teşvik eder. Ne yazık ki Darth Vader da av peşindedir. Saklanan Holokronlara ulaşmak için çılgın bir yarış başlar - Vader’ın kazandığı bir yarış.