Maui'nin Gizemli Köpekbalıkları
Maui'de her yıl kaplan köpekbalıkları çok sayıda toplanır. Nedeni nedir? Bu, yapımında on yıl olan bir gizem. Şimdi, korkusuz köpek balığı bilim adamlarından oluşan bir ekip, öğrenmek için okyanusun en büyük yırtıcılarından biriyle temasa geçiyor. Yani serbest dalış, yüz yüze, korumasız. Ancak bu genç kadınlar, olayı çözmek için ihtiyaç duydukları verileri elde etmek için ne gerekiyorsa yapacaklar.