Yavru Köpekbalıkları
Bu en büyük, en hızlı ve en vahşi yırtıcılar bile hayata bebek olarak başlarlar. Yavru köpekbalıkları sevimlidir ama bir an önce büyümeleri gerekir. Çünkü dışarıdaki 500'den fazla köpekbalığı türünden hiçbiri onları yetiştirmeye yardımcı olmak için etrafta duran bir ebeveyn değil. Köpekbalıkları gezegendeki her okyanusta bulunur ve yavrularını taşımak, doğurmak ve onların gelişmesi için olağanüstü farklı yollarda evrimleşmiştir.