Minutemen
Üç liseli serseri kendilerini zamanda geriye götürebilecek bir zaman makinesi icat ettiklerinde okullarının sosyal yapısını sarsarlar -- sadece dışlanmalarına sebep olan konuşma, olay ve iletişim biçimlerini değiştirecek kadar. Ancak yanlışlıkla bir kara delik yarattıklarında zamanı geri almanın büyük sorunlara yol açabildiğinin farkına varırlar.