Müzede Bir Gece
Ben Stiller, Doğa Tarihi Müzesi'ndeki yeni gece bekçisini oynuyor ve ziyaretçiler evlerine gidince, müzedeki sergilerin canlanmasıyla gerçek maceranın başladığını keşfediyor.